بیو گرافی

بیو گرافی

بیوگرافی خارجی وبیوگرافی ایرانی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 399
بازدید کل : 134034
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


ماسیمو آمبروسینی

                                                به نام خداوند بخشنده ی مهربان

ماسیمو آمبروسینی

در جام برلوسکنی که با پیروزی میلان به پایان رسید این ماسیمو آمبروسینی هافبک گلزن روسونری بود که با عملکرد فوق العاده خود باعث بی اثر ماندن قدرت بالای یوونتوس شد.

به گزارش یوفا: در جام برلوسکنی که با پیروزی میلان به پایان رسید این ماسیمو آمبروسینی هافبک گلزن روسونری بود که با عملکرد فوق العاده خود باعث بی اثر ماندن قدرت بالای یوونتوس شد.

او نزدیک به ۱۲ سال را در ترکیب میلان از سر گذرانده است تا بتواند تا حد قابل قیاس با اسطوره های قدیمی باشگاه روسونری شود اما باید گفت که این هافبک با تجربه از لحاظ توانایی های کاری خود از سایر هافبک ها در میلان قابلیت بیشتری دارد. او اکنون در ۳۱ سالگی قرار دارد و هم در باشگاهش و هم در تیم ملی کشور خود، ایتالیا توپ می زند.

● ماسیمو ، در ۲ سال گذشته شما به سختی یک بازی را در میلان یا تیم ملی ایتالیا از دست داده اید. چه رازی در این میان است؟

▪ خیلی خوش شانس بوده ام مربیانی که با آنها کار کرده ام به من ایمان داشته اند. من همچنین به خودم خیلی خوب توجه دارم. یک فوتبالیست باید یک محدودیت های رژیمی و مقررات تعیین شده ای را رعایت کند، به خصوص هنگامی که شما برای تیم ملی کار می کنید، همان گونه که در میلان هستید.

● در جام برلوسکنی ما اولین بار شما را در دفاع میانی دیدیم اما پست دلخواه شما در مرکز زمین است. در کدام موقعیت احساس راحتی بیشتری می کنید؟

▪ مردم از من این سؤال را بیش از یک میلیون بار پرسیده اند (می خندد) اما من هرگز یک اولویت را مطرح نکرده ام. امسال گالیانی پیشنهاد داده تا در دفاع میانی بازی کنم و من راضی هستم و در این موقعیت باز هم آزادی عمل بیشتری برای جلو رفتن دارم. در نقش میانی شما مسئولیت بیشتری دارید و هر اشتباهی دروازه بان را با ریسک مواجه می کند. در حال حاضر اگر من یک انتخاب داشته باشم می گویم خط میانی اما من هر ۲ پست را دوست دارم.

● شما قطعاً در کنار خط هم خوب بازی می کنید و در هر مسابقه تمایل به گلزنی دارید. آیا نمی خواهید که یک مهاجم باشید؟

▪ (لبخند) هنگامی که من کوچکتر بودم این موقعیت جایی بود که من دوست داشتم در آن بازی کنم اما در طول سال های گذشته مربیان مرا عقب تر کشیده اند اما من عاشق رفتن به جلو هستم، من گلزنی را دوست دارم.

● اما یک لغزش در حال حمله می تواند بقیه هافبک ها را در موقعیت خطرناکی قرار دهد؟

▪ خب این ریسک بالایی هم دارد اما نقطه اساسی برای کل تیم هماهنگی خیلی خوب ما با یکدیگر است. در سیستم آنچلوتی ما با ۲ محور در خط میانی کار می کنیم و آنها می توانند شما را به خوبی پوشش بدهند اما واضح است که در ضد حمله برخی اوقات شما مشکل پیدا می کنید.

● به نظر می رسد که درک خوبی از همتیمی هایتان دارید. آیا این به خاطر جو خوب داخل رختکن تان است؟

▪ بله. همیشه گفته شده است که جو خوبی در رختکن ما وجود ندارد اما در این باره، در سال های حضورم در اینجا، می توانم به شما بگویم که جو اینجا عالی است. بازیکنان همدیگر را به طرف هم می کشند که این قطعاً مهم است.

● همیشه بحث های زیادی درباره رختکن میلان بوده است، آیا وضع به همان بدی بود؟

▪ همه آنها شایعه بود. مردم آنچه را که در رختکن می گذرد نمی دانند و هنگامی که نتیجه گرفته نمی شد آنها باید یک چیزی درباره برجسته کردن روحیه ضعیف رختکن می نوشتند اما این تیم همیشه متحد بوده است.

● پیشرفت شما به عنوان یک فوتبالیست حیرت آور بوده است. آنها همیشه می گویند که شما یک بازیکن کامل هستید. آیا در بازی شما نکاتی وجود دارد که شما هنوز هم باید آن را اصلاح کنید؟

▪ خب البته. من در دوران فوتبالی ام رشد سریعی داشته ام اما باید فرصت ها را چنگ بزنم. درباره هر چیزی که درباره خودم روی داده است خوشحالم. در زمینه توانایی های پاس کاری و شعور تاکتیکی کار می کنم. من می توانم در همه زمینه ها بهتر باشم.

● شما این شانس را داشته اید که با بازیکنان بزرگی همراه باشید. چه کسی به شما چیز بیشتری یاد داد؟

▪ بهترین بازیکنان در جهان در اینجا بازی کرده اند و شما می توانید چیزهایی زیادی از آنها فرا گیرید. از مالدینی، کاستاکورتا، سیدورف، کافو و روی کاستا. برای من این یک افتخار بود که در چنین تیمی با آنها باشم.

● شما زمانی در میلان اوج گرفتید که فابیو کاپلو مربی این تیم بود، اسکودتو را با فابیو کاپلو بردید و اکنون دوران آنچلوتی را تجربه می کنید. با کدام سبک شما احساس راحتی می کنید؟

▪ من به همان اندازه که زیرنظر کاپلو راحت بودم زیرنظر آنچلوتی هم هستم اما یقیناً هر مربی روش خودش و عقاید متفاوتش را دارد. یک بازیکن باید خودش را تطبیق بدهد و بهترین مربیان می دانند که چگونه بهترین عملکرد را از بازیکنانشان داشته باشند.

● از کدام یک شما بیشتر لذت می برید: یک فینال مقابل اینتر یا رم؟

▪ رم، چون آنها خیلی زیبا بازی می کنند، اما به شرطی که ما پیروز شویم!

● تیم ایتالیا، جام ملت های اروپا را در حالی به پایان رساند که نامش در جمع تیم هایی جای داشت که شانس قهرمانی داشتند اما ما نتایجی را دیدیم که به هیچ وجه انتظار آن را نداشتیم.این نتایج را چگونه دیدید؟

▪ ایتالیا به آرامی کار خود را انجام داد، با اطمینان به شانسی که داشتند، با وجود توقف های تاکتیکی معدودی که بود. در خاتمه ما در سطح خیلی بالایی بازی کردیم. ما احساس خوبی درباره بازی های بزرگ داشتیم اما مقابل اسپانیا شانس نداشتیم.

● شما گفته بودید که بهترین خاطره تان از سال گذشته جشن گرفتن با همتیمی هایتان به خاطر قهرمانی در جام باشگاه های جهان بود. چه آرزویی برای فصل آینده دارید؟

▪ قهرمانی در لیگ ایتالیا و کسب اسکودتو و سپس جام یوفا.
 
ماسیمو آمبروسینی
 

در جام برلوسکنی که با پیروزی میلان به پایان رسید این ماسیمو آمبروسینی هافبک گلزن روسونری بود که با عملکرد فوق العاده خود باعث بی اثر ماندن قدرت بالای یوونتوس شد.

به گزارش یوفا: در جام برلوسکنی که با پیروزی میلان به پایان رسید این ماسیمو آمبروسینی هافبک گلزن روسونری بود که با عملکرد فوق العاده خود باعث بی اثر ماندن قدرت بالای یوونتوس شد.

او نزدیک به ۱۲ سال را در ترکیب میلان از سر گذرانده است تا بتواند تا حد قابل قیاس با اسطوره های قدیمی باشگاه روسونری شود اما باید گفت که این هافبک با تجربه از لحاظ توانایی های کاری خود از سایر هافبک ها در میلان قابلیت بیشتری دارد. او اکنون در ۳۱ سالگی قرار دارد و هم در باشگاهش و هم در تیم ملی کشور خود، ایتالیا توپ می زند.

● ماسیمو ، در ۲ سال گذشته شما به سختی یک بازی را در میلان یا تیم ملی ایتالیا از دست داده اید. چه رازی در این میان است؟

▪ خیلی خوش شانس بوده ام مربیانی که با آنها کار کرده ام به من ایمان داشته اند. من همچنین به خودم خیلی خوب توجه دارم. یک فوتبالیست باید یک محدودیت های رژیمی و مقررات تعیین شده ای را رعایت کند، به خصوص هنگامی که شما برای تیم ملی کار می کنید، همان گونه که در میلان هستید.

● در جام برلوسکنی ما اولین بار شما را در دفاع میانی دیدیم اما پست دلخواه شما در مرکز زمین است. در کدام موقعیت احساس راحتی بیشتری می کنید؟

▪ مردم از من این سؤال را بیش از یک میلیون بار پرسیده اند (می خندد) اما من هرگز یک اولویت را مطرح نکرده ام. امسال گالیانی پیشنهاد داده تا در دفاع میانی بازی کنم و من راضی هستم و در این موقعیت باز هم آزادی عمل بیشتری برای جلو رفتن دارم. در نقش میانی شما مسئولیت بیشتری دارید و هر اشتباهی دروازه بان را با ریسک مواجه می کند. در حال حاضر اگر من یک انتخاب داشته باشم می گویم خط میانی اما من هر ۲ پست را دوست دارم.

● شما قطعاً در کنار خط هم خوب بازی می کنید و در هر مسابقه تمایل به گلزنی دارید. آیا نمی خواهید که یک مهاجم باشید؟

▪ (لبخند) هنگامی که من کوچکتر بودم این موقعیت جایی بود که من دوست داشتم در آن بازی کنم اما در طول سال های گذشته مربیان مرا عقب تر کشیده اند اما من عاشق رفتن به جلو هستم، من گلزنی را دوست دارم.

● اما یک لغزش در حال حمله می تواند بقیه هافبک ها را در موقعیت خطرناکی قرار دهد؟

▪ خب این ریسک بالایی هم دارد اما نقطه اساسی برای کل تیم هماهنگی خیلی خوب ما با یکدیگر است. در سیستم آنچلوتی ما با ۲ محور در خط میانی کار می کنیم و آنها می توانند شما را به خوبی پوشش بدهند اما واضح است که در ضد حمله برخی اوقات شما مشکل پیدا می کنید.

● به نظر می رسد که درک خوبی از همتیمی هایتان دارید. آیا این به خاطر جو خوب داخل رختکن تان است؟

▪ بله. همیشه گفته شده است که جو خوبی در رختکن ما وجود ندارد اما در این باره، در سال های حضورم در اینجا، می توانم به شما بگویم که جو اینجا عالی است. بازیکنان همدیگر را به طرف هم می کشند که این قطعاً مهم است.

● همیشه بحث های زیادی درباره رختکن میلان بوده است، آیا وضع به همان بدی بود؟

▪ همه آنها شایعه بود. مردم آنچه را که در رختکن می گذرد نمی دانند و هنگامی که نتیجه گرفته نمی شد آنها باید یک چیزی درباره برجسته کردن روحیه ضعیف رختکن می نوشتند اما این تیم همیشه متحد بوده است.

● پیشرفت شما به عنوان یک فوتبالیست حیرت آور بوده است. آنها همیشه می گویند که شما یک بازیکن کامل هستید. آیا در بازی شما نکاتی وجود دارد که شما هنوز هم باید آن را اصلاح کنید؟

▪ خب البته. من در دوران فوتبالی ام رشد سریعی داشته ام اما باید فرصت ها را چنگ بزنم. درباره هر چیزی که درباره خودم روی داده است خوشحالم. در زمینه توانایی های پاس کاری و شعور تاکتیکی کار می کنم. من می توانم در همه زمینه ها بهتر باشم.

● شما این شانس را داشته اید که با بازیکنان بزرگی همراه باشید. چه کسی به شما چیز بیشتری یاد داد؟

▪ بهترین بازیکنان در جهان در اینجا بازی کرده اند و شما می توانید چیزهایی زیادی از آنها فرا گیرید. از مالدینی، کاستاکورتا، سیدورف، کافو و روی کاستا. برای من این یک افتخار بود که در چنین تیمی با آنها باشم.

● شما زمانی در میلان اوج گرفتید که فابیو کاپلو مربی این تیم بود، اسکودتو را با فابیو کاپلو بردید و اکنون دوران آنچلوتی را تجربه می کنید. با کدام سبک شما احساس راحتی می کنید؟

▪ من به همان اندازه که زیرنظر کاپلو راحت بودم زیرنظر آنچلوتی هم هستم اما یقیناً هر مربی روش خودش و عقاید متفاوتش را دارد. یک بازیکن باید خودش را تطبیق بدهد و بهترین مربیان می دانند که چگونه بهترین عملکرد را از بازیکنانشان داشته باشند.

● از کدام یک شما بیشتر لذت می برید: یک فینال مقابل اینتر یا رم؟

▪ رم، چون آنها خیلی زیبا بازی می کنند، اما به شرطی که ما پیروز شویم!

● تیم ایتالیا، جام ملت های اروپا را در حالی به پایان رساند که نامش در جمع تیم هایی جای داشت که شانس قهرمانی داشتند اما ما نتایجی را دیدیم که به هیچ وجه انتظار آن را نداشتیم.این نتایج را چگونه دیدید؟

▪ ایتالیا به آرامی کار خود را انجام داد، با اطمینان به شانسی که داشتند، با وجود توقف های تاکتیکی معدودی که بود. در خاتمه ما در سطح خیلی بالایی بازی کردیم. ما احساس خوبی درباره بازی های بزرگ داشتیم اما مقابل اسپانیا شانس نداشتیم.

● شما گفته بودید که بهترین خاطره تان از سال گذشته جشن گرفتن با همتیمی هایتان به خاطر قهرمانی در جام باشگاه های جهان بود. چه آرزویی برای فصل آینده دارید؟

▪ قهرمانی در لیگ ایتالیا و کسب اسکودتو و سپس جام یوفا. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیرحسین تاريخ: جمعهبرچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ممنون که به وبلاگم اومدید حتما نظر دهید... راستی در پایین صفحه 1.2.3.4. داره حتما ببینید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to love-amirhossaintakaloo-love.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com